Albisteak-Bloga

Ze zerikusi dauke matematikak eta arteak?

13-06-2016

Lauaxeta Ikastolako DBHko ikasleek, Artemátika proiektuari esker, asmatu dabe. Ikusi nahi?

Aldi berean, ametsak, tartean sortzen diran harresiak, lagundu gaitzakeen pertsonak, amets gaiztoak, etabarrei buruz hitz egiten deuskue. Nork ez dau guzti hau behin baino gehiagotan bizi?

Guztia, ondoko bideoan ikusi ahal izango dozu.

Jarraitu irakurtzen.

Artematika Lauaxeta Ikastola

Artea eta matematikak, printzipioz ezagutza eremu desberdinak eta zerikusi handi gabekoak direla pentsatu daiteke, baina badauke euren lotura.

Azken baten, gaur egungo hezkuntzak, gure ikasleei arlo desberdinetan ikasitakoa konektatzeko aukera eskeini behar deutse, bizitzan bertan gertatzen dan moduan, suertatzen jakuzan arazo gehienetan horrelaxe jokatzen bait dogu helduagook ere: dakigun guztia eta ezagutzen dogun guztia jokoan jarriz, aurrean daukagun arazo edo egoera bateri, ahalik eta irtenbide hoberena emoteko intentzioz.

Antzerako albisteak

03-07-2019

Iraganeko bizipenen testigantzak

Lauaxetako DBHko ikasle batzuek, Gerra Zibilagaz lotutako testigantzak jaso dabez belaunaldi desberdinen arteko elkarrizketa bateri lotutako giro berezi eta aberatsari esker.

Jarraitu irakurtzen.

 

14-06-2019

Emakumezkoa, zientzia eta teknologia. Zein da egoera?

Azpimarratzekoa da neska askok zientzia eta teknologia arloetako ikasgai eta proiektuetarako erakusten daben gaitasuna eta harrigarria behin nagusitan arlo horretako lanbieetan daben presentzia hain eskasa izatea. Hori dala eta, nesken bokazio eta jakinmin zientifikoa sustatu eta estereotipoak baztartzeko asmoz, Lauaxeta Ikastolan, LH 6. maila eta BDH 1.an, Deustuko Unibertsitateagaz batera, Inspira proiektua lantzen ari gara.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment