Albisteak-Bloga

Artea, matematikak eta oinarrian, baloreak

29-05-2018

Zelan bateratu dana? Lauaxeta Ikastolako Artematika proiektuaren bitartez. Esatebaterako… ondoko artelanetariko batetan, gudak isladatzen dirala eta beste batetan gaur egungo familia mota edo egoera desberdinak ikusi daikeguzala esan ezkero, ezetz igarri zeinetaz ari garen? Eta ze zerikusi dauka guzti horrek matematikagaz?

Jarraitu irakurtzen.

Artematika Lauaxeta Ikastola artea eta matematika arte y matemáticas
Artematika Lauaxeta Ikastola artea eta matematika arte y matemáticas
Artematika Lauaxeta Ikastola artea eta matematika arte y matemáticas
Artematika Lauaxeta Ikastola artea eta matematika arte y matemáticas

Ikasleek euren esku erronka bat: artelan batenbitartez euren sormena erabilita, buruan darabilen gai bat isladatzea, horretarako matematika eta logika erabilita. Horrela, guda isladatzen dauan margonalean herrialdeen arteko banaketa erakusten dabe marra, triangulo eta laukiak erabiliz, baita gerraren berzezko injustiziaz gain, beronen iraupenaren luzapena, horretarako egunsentia, eguna eta iluntzearen koloreen bitartez adierazita. Famili aniztasuna adierazten deuskun margolanean bestalde, figura geometriko eta koloreak dira famili nuklearra, guraso bakarrekoa, aitite-amamen presentzia eta gaur egungo beste hainbat egoera isladatzen dabezan elementuak.

Artea eta matematikak, printzipioz ezagutza eremu desberdinak eta zerikusi handi gabekoak direla pentsatu daiteke, baina badauke euren lotura. Azken baten, gaur egungo hezkuntzak, gure ikasleei arlo desberdinetan ikasitakoa konektatzeko aukera eskeini behar deutse, bizitzan bertan gertatzen dan moduan, suertatzen jakuzan arazo gehienetan horrelaxe jokatzen bait dogu helduagook ere: dakigun guztia eta ezagutzen dogun guztia jokoan jarriz, aurrean daukagun arazo edo egoera bateri, ahalik eta irtenbide hoberena emoteko intentzioz.

Antzerako albisteak

03-07-2019

Iraganeko bizipenen testigantzak

Lauaxetako DBHko ikasle batzuek, Gerra Zibilagaz lotutako testigantzak jaso dabez belaunaldi desberdinen arteko elkarrizketa bateri lotutako giro berezi eta aberatsari esker.

Jarraitu irakurtzen.

 

14-06-2019

Emakumezkoa, zientzia eta teknologia. Zein da egoera?

Azpimarratzekoa da neska askok zientzia eta teknologia arloetako ikasgai eta proiektuetarako erakusten daben gaitasuna eta harrigarria behin nagusitan arlo horretako lanbieetan daben presentzia hain eskasa izatea. Hori dala eta, nesken bokazio eta jakinmin zientifikoa sustatu eta estereotipoak baztartzeko asmoz, Lauaxeta Ikastolan, LH 6. maila eta BDH 1.an, Deustuko Unibertsitateagaz batera, Inspira proiektua lantzen ari gara.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment