Albisteak-Bloga

Beldarretik tximeletara: barneko eraldaketak, kanpokoa dakar

17-05-2017

Nor ez da noizbait beldar sentitu eta tximeleta izatea desiatu? Lauaxeta Ikastolako Haur Hezkuntzako 5 urteko ikasleak, eraldaketa hori zuzenean bizitzen ari dira. Prozesu honeri esker, hainbat gauza ikasiz. Zeure begiekaz ikusi nahi?

Jarraitu irakurtzen.

 

De oruga a mariposa Lauaxeta Ikastola beldarretik tximeletara
De oruga a mariposa Lauaxeta Ikastola beldarretik tximeletara
De oruga a mariposa Lauaxeta Ikastola beldarretik tximeletara
De oruga a mariposa Lauaxeta Ikastola beldarretik tximeletara

Esperientzia hau, Lauaxeta Ikastolako Ikerlari programaren barnean gauzatzen da. Bertan, ikasleak, ikertzaile eta esploratzaile lanetan aritzen dira, hipotesiak sortuz, datuak bilduz eta aztertuz eta natura hobeto ulertuz.

Aurreko urtean adibidez, txitatxoakaz aritu ziran. Aldi berean, ortua eta beste esperimentu batzuk ere egiten dabez. Esperientzia eta ikasketa, eskutik doaz.

Antzerako albisteak

16-06-2020

Ikasteko esperientziak

Joandako astean, batxilergoko ikasleek selektibitate azterketetarako simulakroa egin eben, egun berezi horreetarako euren ezagutzak, burua eta emozioak prestatuz! Entsegu honeei esker, benetako froga eguna heltzean zer egin eta zelan jokatu zehaztu daikegu.

Hori bai, gaur egungo egoerara egokituta eta gure instalazioek eskaintzen deuskuezan aukerak aprobetxatuz, pertsonen arteko distantziei dagokienez ezarritako araudia betetzeko.

Aurrera, neska-mutilak!

25-05-2020

Filosofatzen…

Garrantzitsua da gure gazteei euren kabuz pentsatzen irakastea. Horrela, autonomoak izango dira eta mundu hobeago bat eraiki ahal izango dabe, herritar aktibo eta konprometituak izanik. Baina nola egin?

Segi irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment