Albisteak-Bloga

Gure gazteen talentua

03-12-2018

Gure gazteak talentotsuak dira eta industriak, kasu honetan metalari lotutakoak, badaki. Honetaz gain, emakumeen presentzia, sektore honetan, oso eskasa da.

Hau guztia dala eta, FVEM edo  Federación Vizcaina de Empresas del Metalek, Industriaren Eguna ospatu eban, eta Lauaxetako ikasle batzuk, bertan izan ziran.

Jarraitu irakurtzen.

FVEMek, Eusko Jaurlaritza eta Bizkaiko Foru Aldundiagaz batera antolatutako jardunaldi honeri esker, Lauaxeta Ikastolako Batxilergo Teknologikoko ikasleak, Sidenorrera hurbildu ziran, horrela sektore hau ezagutuz.

Komunikabideetan Industriaren Egunaren inguruan argitaratutako zenbait ezagutzeko, klikatu ondoko loturak:

“Ojalá salga de aquí la futura directora de Sidenor”

“La industria vuelve al colegio”

Ez da emakumezkoaren presentzia eskasa dala eta berau bultzatzeko martxan daukagun ekimen bakarra. Ildo honetatik doa baita Inspira proiektua, ondoko loturan ezagutu daikezuna.

Antzerako albisteak

03-07-2019

Iraganeko bizipenen testigantzak

Lauaxetako DBHko ikasle batzuek, Gerra Zibilagaz lotutako testigantzak jaso dabez belaunaldi desberdinen arteko elkarrizketa bateri lotutako giro berezi eta aberatsari esker.

Jarraitu irakurtzen.

 

14-06-2019

Emakumezkoa, zientzia eta teknologia. Zein da egoera?

Azpimarratzekoa da neska askok zientzia eta teknologia arloetako ikasgai eta proiektuetarako erakusten daben gaitasuna eta harrigarria behin nagusitan arlo horretako lanbieetan daben presentzia hain eskasa izatea. Hori dala eta, nesken bokazio eta jakinmin zientifikoa sustatu eta estereotipoak baztartzeko asmoz, Lauaxeta Ikastolan, LH 6. maila eta BDH 1.an, Deustuko Unibertsitateagaz batera, Inspira proiektua lantzen ari gara.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Cambridge English Language Assessment
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies