Albisteak-Bloga

Ikasi, hezkuntzan berritzaile izateko

Ikasleen etorkizunerako hezkuntzak, hobekuntza eta berrikuntza eskatzen dauz.

Zentzu honetan, Lauaxeta Ikastolako irakasleek osotzen dabezan Ikasketa Komunitateez gain, zeinetan azken teknika eta metodologietan ikertzen dan, irakasleek bestelako kurtso edo formazioak jaso eta emon egiten dabez.

Jarraitu irakurtzen.

Curso innovación educativa Lauaxeta Ikastola

Horrela da "Tendencias didácticas, metodologías actuales y creación de contenidos digitales" kurtsoa, irakasle eta magisteritza ikasleei zuzenduta dagoena eta berau eskeintzen daben irakasleen artean, Lauaxeta Ikastolako irakasle bat ere badagoena, Centros digitales, Aula Blog edo Inedi enpresekaz alkarlanean.

Kurtso honeri buruzko informazioa lortzeko klikatu.

Antzerako albisteak

14-05-2020

Agur jai egunean, agur bero bat 2.batxilergoko ikasleei!

Gaurko arratsaldean, 2. batxilergoko ikasleen Agur jaia ospatzen egon behar genduan. Koronabirusaren ondoriozko egoera honetan, ezinezkoa dogu, baina eurei bereziki agur eta besarkada bero bat bialdu nahi deutsegu eta posible danean, merezi daben lez Agur Jaia ospatzeko gogoz gagozala jakinarazi.

Asko zaindu eta besarkada bana, neska-mutilak!!!

07-04-2020

Mundua guztion artean sortzen dugun mosaiko bat da

Gutako guztion jardunak, guztiok parte garen errealitatea sortzen dau. Orain, inoiz baino gehiago, jabetzen gara gure jardunaren erantzunkidetasunaz, eta mundua hobetzeko, eskutik helduta joan behar dogula, norabide berean.

Aurten, Lauaxeta Ikastolan, Zuhaitz eguna ospatzeko, etxean eta danon artean ura edo energia zelan aurrezten dozuen azaltzen dauan argazki bat eskatu geuntsuen eta guztion artean, mosaiko eder hau osatu dogu. Ikusi nahi dozu?

Jarraitu irakurtzen.

 

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment