Hilabete batzuk ikerketa proiektu batetan lanean egon ondoren, duela aste batzuk, Lauaxeta Ikastolako DBHko ikasleek, euren ondorioak aurkeztu ebezan, Zientzia azokan, beste ikasle batzuen aurrean.
Euretariko batzuk, Elhuyar Zientzia Azokan izango dira aurrerago. Ezagutu nahi zeren inguruko ikerketak garatu dabezan?
Jarraitu irakurtzen.
Dislexiarako material barriak, errepideetako babesleetarako material barriak, zahartzaroa aztertzen, sinestesia, irudimen infinitoa, paraplejia, nanopartikulak airean, alkohola detektatzeko papera, “Zu zeu, sentimenduen konpositorea”, Nerbioi ibaiaren kutsaduraren ikerketa, teklatu piezoelektronikoa, geometría ikasten modaren bitartez, “Musikarekin ikasi ahal da?”, berotegi efektua, erredurak, nerabetasuna eta aisialdia, usaimena, musikaterapia, tatuajeak, birikietako kutsadura, fobiak eta beldurrak, ekosistemak, itsuentzako betaurrekoak, uretan arnasteko maskara, grasa saturatuak, palma olioa, zarata, erloju biologikoa, central nuklearrak, kafeina eta bere eraginak, formolaren eragina gibelean, aeroportu zirkularra…
Hainbat gai eta oso interesgarriak ikertzaileen ondorioak!
Pasadan astean, DBHko ikasleak, GASCAN izan ziran euren instalazioak eta lana ezagutzen eta geroago, Lauaxetan bertan elikaduraren inguruko hitzaldi bat jaso eben baita.
Jarraitu irakurtzen.
Naturagaz kontaktua eta ikasketa, ikerketa eta norberak daukan ikasten ikasteko gaitasuna, eta batez ere emakume bezala (edo batzuetan gizonezko bezala) egin daikegun edo egin ezin daikegunaren muga mentala. Hainbat alditan blog honetan aipatutako gaiak, kasu honetan Jane Goodal, primatologoaren ahotik, ondoko bideo honetan.
Jarraitu irakurtzen.