Albisteak-Bloga

Sormena, sukaldatzea eta teknologia barriak

Sukaldean sortzaile, Basque Culinary Center-ek antolatutako txapelketa bat da. Bertan gazteek, aitite-amamen errezeta batetan oinarrituz, beronen 2.0 bertsioa prestatu behar dabe. Zelan?

Jarraitu irakurtzen baina, Lauaxeta Ikastolako 5 gazte, hautatuak izan dirala aurreratzen deutsugu.

Basque Culinary Center Lauaxeta Ikastola

Errezetaren ohiko bertsino horretatik abiatuz, berau egunerotu eta aldaketak eta beraien zergaitia eta egiteko prozedura azalduz bideo-erreportai bat grabatu behar dabe. Lehiaketa, 12 eta 16 urte bitarteko gazte taldeei zuzenduta dago eta sormena, talde lana eta teknologia barriak bezalako gaitasunak ipintzen dauz jokoan, parte hartzaileek bideo bat grabatu, editatu eta internetera igo behar daben heinean.

Aroa Batiz, Ohiane Zarate eta Idoia Sebastianek Pantxinetaren 2.0 bertsioa eskeintzen deuskue eta Jon Ansotegi eta Asier Fernandezek, Soufllé gozo batena.

Hautatuak izan diranez, datorren ekainak 11an, euren errezeta Basque Culinary Center-en sukaldatzeko aukera izango dabe. Hiru errezeta hoberenak, egun horretan eskeiniko dan cocktail-aren parte izango dira.

Informazio gehiago.

Antzerako albisteak

11-10-2019

Lauaxeta Ikastola, gizarte eraldaketan erreferentziazko eredu hautatua

EAEko Hezkuntza arloko bederatzi erakunde Garapenerako Lankidetzaren euskal Agentziak bultzatutako gizartearen eraldaketa programaren barne egindako lanagatik, erreferente bezala izendatuak izan dira. Euren artean, Lauaxeta Ikastola dago.

 

Jarraitu irakurtzen. 

11-10-2019

Barrikuntza Hezkuntzan

Hezkuntza barrikuntza da gure osagai garrantzitsuenetariko bat, baina hirugarren batek guganako hori azpimarratzea, gruetzako esanguratsua da.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment