Albisteak-Bloga

Zer dira unitate interdiziplinarrak?

UDIN, Unitate Didaktiko Multidiziplinarrari deritzogu. Proiektu honeen bitartez, ikasgaien egitura alde batera itziz eta klaseak ere nahastuz, ikasleak taldeka, gizartean agertzen diren egoera edo arazoen ebazpenean trebatzen dira. Bi aste inguru irauten dau proiektu bakoitzak, 60 ordu gutxi gora-behera.

Proiektu honeetarako gaurkotasunarekin eta arlo sozialarekin lotutako gaiak aukeratzen dira: inmigrazioa, energia, etorkizuneko hiria, norbere etorkizuna e.a., eta alde sozial hori abiapuntu legez hartuta, norbanakoaren garapen pertsonala bilatzen dogu konpetentziak landuz.
Ondoko infografian azaltzen deutsugu.

Antzerako albisteak

14-06-2018

Math Mystery Box: jolasa, sormena eta matematikak

Kutxa batek edozer gorde daike bere barnean, bai ona zein txarra. Jakinminak ikasteko ateak zabaltzen dauz eta jolasak, sortzen jakuzan arazoak ebazpeko sormena pizten dau. Baina, ze zerikusi dauka guzti honek matematikaren ikasketagaz?

Jarraitu irakurtzen.

10-04-2018

Pentsatzen ikastea, erabakikorra

Egunerokoan beharrezkoak diran gaitasunen artean, pentsatzeko gaitasuna garrantzitsuenetarikoa dala uste dogu. Gure pentsatzeko gaitasunaren arabera, erabaki batzuk edo beste batzuk hartuko doguz, honeen ondorioz ekintza batzuk edo beste batzuk gauzatu eta beraz emaitz batzuk edo beste batzuk lortu. Horrela da nagusion kasuan eta horrela baita gure seme-alaba eta ikasleen kasuan ere. Hezkuntzak, ikasleek pentsatzeko gaitasuna erabili dagien aukerak sortu behar dauz, praktikak berak bait dakar gaitasunaren garapena.

Ildo honetatik doa Lauaxeta Ikastolako ikasle batzuek Rober Swartz doktorea eta del NCTT, The National Center for Teaching Thinkingen zuzendaria danagaz garatu daben formakuntza.

Jarrairu irakurtzen.

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Cambridge English Language Assessment
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies