Albisteak-Bloga

World Peace Game, jolasen bitartez ikasiz

World Peace Game, Estatu Batuetako ekimen bat da, nazio arteko herrialde desberdinetan aplikatua izan dana eta momentu honetan, Lauaxeta Ikastolan bertan aplikatzen ari garena. Jolasaren helburua, kooperazioa, alkar laguntza, sormena, diziplina anitzeko taldeetan lan egitea, aditzea, komunikatzea, arazoak zehaztea, erabakiak hartzea, pentsamendu kritikoa, etabar lantzea da. Guzti hau, ikasleentzako motibagarria dan jolas baten bitartez.

Jarraitu irakurtzen.

Lauaxeta Ikastolako DBHko 3. mailako ikasleak, presupuestu eta baliabide desbedinak daukezan 4 herrialdeetan antolatzen dira (herrialde garatuak, petroleodunak, edota kontzientzia ekologiko nabarmena daukenak, herrialde txiroak, …). Herrialde bakoitzak, Lehendakari bat, Defentsa Ministro bat, Finantza Ministro bat eta Estatu Idazkari bat daukaz eta aldi berean, beste figura batzuk ere badagoz: Nazio Batuak, Banku Mundiala, arma trafikanteak, sabotatzaile bat edota denpora arduradun bat.

Ikasleek, krisi desberdinak gainditu beharko dabez jokoa aurrera doala: ingurugiroari lotutakoak, migrazio kontuetakoak, politikoak, ekonomikoak, … egunero komunikabideetan ikusten doguzan antzekoak.

Jolasa, 8 saiotan garatzen da eta ikasleek, krisialdiak gainditu behar dabez, gudak ekidituz eta hasieran daukezan baino presupuesto hobeak lortuz.

Informazio gehiago: https://worldpeacegame.org/

 

Antzerako albisteak

10-04-2018

Pentsatzen ikastea, erabakikorra

Egunerokoan beharrezkoak diran gaitasunen artean, pentsatzeko gaitasuna garrantzitsuenetarikoa dala uste dogu. Gure pentsatzeko gaitasunaren arabera, erabaki batzuk edo beste batzuk hartuko doguz, honeen ondorioz ekintza batzuk edo beste batzuk gauzatu eta beraz emaitz batzuk edo beste batzuk lortu. Horrela da nagusion kasuan eta horrela baita gure seme-alaba eta ikasleen kasuan ere. Hezkuntzak, ikasleek pentsatzeko gaitasuna erabili dagien aukerak sortu behar dauz, praktikak berak bait dakar gaitasunaren garapena.

Ildo honetatik doa Lauaxeta Ikastolako ikasle batzuek Rober Swartz doktorea eta del NCTT, The National Center for Teaching Thinkingen zuzendaria danagaz garatu daben formakuntza.

Jarrairu irakurtzen.

22-03-2018

Etorkizunerako erabakiak hartzeko hausnarketak

Eta nagusitan zuk, zer izan nahi dozu? Galdera hori egiten deutsegu sarritan gure seme-alaba eta ikasleei txiki-txikitatik. Batzuek, ideiaren bat darabile jadanik euren asmoetan, beste batzuk, galduta dabiz. Izan ere, adinak ekartzen dau sarritan norbere zaletasunenganako argitasun gehiago.

Honetan laguntzeko, orientazioaren inguruko proiektu bi garatu doguz Lauaxeta Ikastolan, DBH 4. eta Batxilergoko 2. mailan. Euren etorkizunagaz lotutako erabakiak hartzeko momentuan dagozanean hain zuzen: batxilergo modalitatea dala edota batxilergo ondorengo ikasketak dirala.

Irakurri gehiago.

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Cambridge English Language Assessment
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies