Albisteak-Bloga

World Peace Game, jolasen bitartez ikasiz

World Peace Game, Estatu Batuetako ekimen bat da, nazio arteko herrialde desberdinetan aplikatua izan dana eta momentu honetan, Lauaxeta Ikastolan bertan aplikatzen ari garena. Jolasaren helburua, kooperazioa, alkar laguntza, sormena, diziplina anitzeko taldeetan lan egitea, aditzea, komunikatzea, arazoak zehaztea, erabakiak hartzea, pentsamendu kritikoa, etabar lantzea da. Guzti hau, ikasleentzako motibagarria dan jolas baten bitartez.

Jarraitu irakurtzen.

Lauaxeta Ikastolako DBHko 3. mailako ikasleak, presupuestu eta baliabide desbedinak daukezan 4 herrialdeetan antolatzen dira (herrialde garatuak, petroleodunak, edota kontzientzia ekologiko nabarmena daukenak, herrialde txiroak, …). Herrialde bakoitzak, Lehendakari bat, Defentsa Ministro bat, Finantza Ministro bat eta Estatu Idazkari bat daukaz eta aldi berean, beste figura batzuk ere badagoz: Nazio Batuak, Banku Mundiala, arma trafikanteak, sabotatzaile bat edota denpora arduradun bat.

Ikasleek, krisi desberdinak gainditu beharko dabez jokoa aurrera doala: ingurugiroari lotutakoak, migrazio kontuetakoak, politikoak, ekonomikoak, … egunero komunikabideetan ikusten doguzan antzekoak.

Jolasa, 8 saiotan garatzen da eta ikasleek, krisialdiak gainditu behar dabez, gudak ekidituz eta hasieran daukezan baino presupuesto hobeak lortuz.

Informazio gehiago: https://worldpeacegame.org/

 

Antzerako albisteak

14-06-2018

Math Mystery Box: jolasa, sormena eta matematikak

Kutxa batek edozer gorde daike bere barnean, bai ona zein txarra. Jakinminak ikasteko ateak zabaltzen dauz eta jolasak, sortzen jakuzan arazoak ebazpeko sormena pizten dau. Baina, ze zerikusi dauka guzti honek matematikaren ikasketagaz?

Jarraitu irakurtzen.

10-04-2018

Pentsatzen ikastea, erabakikorra

Egunerokoan beharrezkoak diran gaitasunen artean, pentsatzeko gaitasuna garrantzitsuenetarikoa dala uste dogu. Gure pentsatzeko gaitasunaren arabera, erabaki batzuk edo beste batzuk hartuko doguz, honeen ondorioz ekintza batzuk edo beste batzuk gauzatu eta beraz emaitz batzuk edo beste batzuk lortu. Horrela da nagusion kasuan eta horrela baita gure seme-alaba eta ikasleen kasuan ere. Hezkuntzak, ikasleek pentsatzeko gaitasuna erabili dagien aukerak sortu behar dauz, praktikak berak bait dakar gaitasunaren garapena.

Ildo honetatik doa Lauaxeta Ikastolako ikasle batzuek Rober Swartz doktorea eta del NCTT, The National Center for Teaching Thinkingen zuzendaria danagaz garatu daben formakuntza.

Jarrairu irakurtzen.

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Cambridge English Language Assessment
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies