Albisteak-Bloga

Bazterkeriarik gabeko gizarte baten alde

12-03-2020

Inklusiboa izateak gauzak "normala/anormala" topikoaren azpitik ikusteari uztea inplikatzen dau, eta, horren ordez, aniztasuna, ezberdintasuna, ñabardurak … kontuan hartzea. Horregatik, gizarte inklusiboa gizarte justuagoa da, pertsona desberdinei egokitzen dalako eta honeen premiei eta beharrizanei aurrea hartzen jakelako, bizitzan garatu daitezan eta arrakasta izan dagien aukera guztiak emoteko helburuz. DBHn Bizitegiren eskutik, hau guztia landu dogu, eta Bizitegiri esker, Lauaxetako ikasleak beren bizi-esperientzietaz aberastu dira.

Jarraitu irakurtzen.

 

Lauaxeta Ikastola- Bizitegi
Lauaxeta Ikastola- Bizitegi
Lauaxeta Ikastola- Bizitegi

Joan den astelehenean, Bizitegiko kideak Lauaxeta Ikastolan izan ziran sentsibilizazio-ekintza bat garatzen eta gizarte justuago baterantz aurrera egiten laguntzen. Eskerrik asko!

Bizitegiren lana hurbilagotik ezagutzeko, honako bideoa ikusi daikezu.

Antzerako albisteak

30-03-2020

Pintzelaren bidez adierazten diren artistak

Artea eta adierazpen artistikoa munduarekiko sentiberatasunaren eta horretatik lortutako inspirazioaren eskutik doaz. Artista bere sormena eta zentzua komunikatzeko gaitasuna garatu dauzan pertona da, horretarako bere talentua edo teknika erabiliz.

Jarraiitu irakurtzen.

16-03-2020

Alkar lagunduz

Koronavirusak eragindako egoeraren eta haren hedadura kontrolatzeko hartutako murrizketen aurrean, zailtasunak sortzen dauzan aldaketa egoera baten murgilduta gagoz. Baina ahalik eta jarrerarik onenagaz egitea beste erremediorik ez daukagu, gu geugatik eta gure seme-alabengatik, murrizketak amaitu bezain laster danok lanari ekin deiogun eta normaltasunera itzultzen saiatu gaitezan.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment