Albisteak-Bloga

Erabili dagigun whatsappa era egokian

Aurrerapenak gizartearen zerbitzura egon behar dira eta beronengan eragin positibo bat izan beharko leukee. Horrela da teknologia barrien kasuan eta horrela beraz, whatsapp bezalako aplikazioen kasuan.

Gure ikasleen konpetentzi digitalak, ez dau suposatzen euren eskuetara daukezan gailu desberdinak manejatzen jakitea bakarrik, honeen erabilera egoki bat egitea ere konpetentzi honen barne ulertzen da eta zentzu horretan euren edota bessteen identidade digitalarengan eragina izango daben jarrerei arreta berezia eskeini behar deutsie.

Zentzu berean, gurasook, gure eskura daukagun aurrerapen bat daukagu eta guregan dago inguruneagaz harreman positibo bat eragin daikean erabilera bat egitea eta gure jokabideagaz seme-alaben garapen pertsonalarengan ere eragin positibo bat izatea.

Jarraitu irakurtzen.

Grupos de whatsapp de padres

Gure esku dago eta nola ez, arlo honetan ere gure seme-alabentzako jarrera eredu bihurtzen gara. Erantzunkizuna, ez da makala beraz. Gurea dogu aukera.

Ildo honetatik artikulu interesgarri bat irakurri daikezu beherago.

Era berean, orain dala egun batzuk gure blogean ataratako beste artikulu bat ere irakurri daikezu.

Antzerako albisteak

15-10-2019

Famili mendi irteerak: esperientzia aparta

Pasatako urriak 13an, ikasturteko lehenengo mendi irteera egin genduan. Eguraldi ona, inguru ederra eta bidelagun atseginak. Guztira, ehundik gora alkartu ginen guraso eta ikasleen artean!

03-04-2019

Norbera izateko askatasunean hezi daigun

Umeek, estereotipo eta kulturari loturiko baldintzapen edo mugak gaindituz, askatasunean hazteko aukera izan beharko leukee, askatasun horretan oinarrituz, izan nahi dabena erabakitzeko.

Jarraitu irakurtzen.

Gure buletinean harpidetu

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment