Albisteak-Bloga

Math Mystery Box: jolasa, sormena eta matematikak

Kutxa batek edozer gorde daike bere barnean, bai ona zein txarra. Jakinminak ikasteko ateak zabaltzen dauz eta jolasak, sortzen jakuzan arazoak ebazpeko sormena pizten dau. Baina, ze zerikusi dauka guzti honek matematikaren ikasketagaz?

Jarraitu irakurtzen.

Math Mystery Box metodologia,  Lauaxeta Ikastolako profesionalek eta kolaboratzaileek garatutakoa da. Euren asmoa, jolas manipulatiboa erabiltzea matematiken inguruko ezagutzak barneratzeko orduan, jolasa eta ikasketa bat etorri daitekezala erakutsiz.

Metodologia hau, ikasleentzako ikuspuntu barritzaileak eskeintzeko ahalegin bat dogu, ikasleen interesa piztu eta arlo teknologiko eta zientifikoetara hurbilduz. Egun honeetan, Lauaxeta Ikastolako 3. DBHko ikasleek izan dabe Math Mystery Boxen bitartez aritzeko aukera.

Informazio gehiago: Math Mystery

Antzerako albisteak

10-05-2019

Zeharkakako konpetentziak garatuz

Zerbait hobetzeko, beharrezkoa dogu lehenik eta behin zein puntutan gagozan ezagutzea. Horrela da baita gure ikasleen konpetentziei dagokionean.

Ildo honetatik, joandako maiatzak 8an, eskola adinetako umeen zeharkako konpetentziak neurtzen dauzan lehenengo programa aurkeztu da. Ekimen barritzaile hau, Bizkaia Talentek garatu dau eta Lauaxeta Ikastolak bertan parte hartu dau.

Jarraitu irakurtzen.

06-05-2019

Ikastolak: ikasten daben erakunde bihurtzea

Ikasleen garapenak, hezkuntza metodologien eta tekniken garapena eta barrikuntza eskatzen dauz. Zentzu honetan, ikastetxe batetaz ari garenean, ez dira ikasleak ikasten daben edo garatzen diran bakarrak, izan ere, ezinbestekoa da irakasleak, lidergo funtzioetan ari diran profesionalak eta ikastola beraren garapena eta ikasketa gauzatzea.

Jarraitu irakurtzen.

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Cambridge English Language Assessment
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies