Astean zehar, Take Action eta OneTwoThink-en arteko lankidetzarekin, Lehen Hezkuntzako ikasle talde batekin proiektu berri bat abiarazi dugu. Ekimen honen helburua da pentsamenduaren pedagogiaren bidez erronka ekosozialei aurre egiteko estrategiak eta irtenbideak diseinatzea.
Zer da pentsamenduaren pedagogia?
OneTwoThink-ek ikasleak ikaskuntza-prozesuaren erdigunean jartzen dituen hezkuntza ikuspegia proposatzen du, pentsamendu kritikoa, sortzailea eta metakognitiboa bultzatuz. Jarduera praktikoen bidez, ikasleek eguneroko arazoei buruz hausnartzen eta ingurune hurbilean aplikatzeko irtenbide berritzaileak bilatzen ikasten dute.
Erronka ekosozialak eskolatik lantzen
Proiektu honetan, Lehen Hezkuntzako ikasleek hainbat erronka ekosozial aztertuko dituzte, hala nola, klima aldaketa, baliabideen erabilera arduratsua eta gizarte-desberdintasunak. Pentsamendu kritikoaren bidez, ikasleek alternatiba jasangarriak aztertuko dituzte eta ingurune eskolan eta familian aplikatzeko ekintza konkretuak proposatuko dituzte.
Aldaketaren protagonistak
Helburua da neska-mutilak ez bakarrik erronka ekosozialen kontziente izatea, baita aldaketaren eragile aktibo bihurtzea ere. Talde-lana eta hausnarketa dinamiken bidez, irtenbide praktikoak eta eraginkorrak proposatzeko gaitasuna garatuko dute.
Etorkizun jasangarri baterako hezkuntza
Take Action eta OneTwoThink-en arteko lankidetza honek, gainera, ikasleei erakutsi nahi die hezkuntza tresna boteretsua izan daitekeela errealitatea eraldatzeko. Esperientzia honen bidez, pentsatu, zalantzan jarri eta etorkizuneko erronkei modu arduratsu eta kontzientean aurre egiteko gonbita egiten zaie.