Hezkuntza proiektua

Haur Hezkuntza

Think S(h)are

Think S(h)are proiektuaren izenak haren helburu eta kontzepturik garrantzitsuenak adierazten ditu: Think = Pentsatzea ; Share = Partekatzea ; Sare = Gaitasun eta ezagutzen sarea.
Think S(h)are proiektuaren helburua geletan curriculuma aberastea da, esperimentazioa eta ikaskuntza esanguratsua sustatzen duten metodologia berritzaileak erabiliz, hainbat formatu eta ikaskuntza-eremuren bidez. 

Formatu metodologikoa: Linked Spaces

Ezagutzen eta gaitasunen transferentzian oinarritutako ikaskuntza-prozesuak sustatzen dituzten eremuak eta uneak sortzea du helburu. "Elkarrekin erlazionatuta dauden eremuen" sistema bat da, eta ikasleak ibilbide bat egingo du sistema horretan gaitasun eta ezagutza jakin batzuk bereganatzeko, hainbat material erabiliz (manipulazio-jolasak, aplikazioak, mahai-jolasak) eta autonomia, askatasun eta erregulazio maila desberdinekin. Ibilbideak 4 eremu ditu Haur Hezkuntzan, eta bakoitzak bere ikasteko estiloa du: Ikaskuntza gidatua, ikaskuntza autonomoa, jolas didaktikoa eta jolas librea.

GASE: Garapen sozio-emozionalerako programa

Programa honi esker, Haur Hezkuntza ikasleek gizarteko bizitzari buruzko ezagutzak (kultura, ohiturak, arauak...) bereganatu eta modurik positibo eta orekatuenean bizitzari aurre egiteko beharrezkoak diren gizarte- eta emozio-gaitasunak garatzen dituzte. Eremu horretan, batetik, eguneroko berezko gatazkak aztertzen dira; bestetik, sozialki eta emozionalki osasuntsua eta zoriontsua den pertsona bati egokitzen zaizkion gaitasunak eta trebetasunak lantzen dira, modu esplizitu eta prebentziozko modu baten bidez.

TIC - TAC - TEP programa

Geletan teknologia berriak sartu eta erabiltzearekin konpromiso handia dugu. Horregatik, zenbait une eta eremutan mota horretako tresnak erabiltzen ditugu benetan ikasi behar dugulako, horrela, ikasleen errendimendu intelektual eta soziala hobe dadin.
Horrez gain, 5 urteko geletan robota erabiltzen dugu espazioaren kontzeptuak bereganatzeko eta txikienak programatzen has daitezen.  Horrez gain, robotarekin egindako saioetan gogoeta filosofikoak egiteko aukera sortzen da.

"Artez Arte" programa

Programaren helburua arte-sormena garatzea da, eta hor bi ikaskuntza- eta esperimentazio-eremu ezartzen dira. Batek, margotzeko oinarrizko gaitasun eta teknikak bereganatzea du helburu. Besteak, berriz, erabateko sormen autonomo, independente eta dibergenteko uneak ematen ditu, eta horietan, hainbat baliabide material erabiliko dira.

"BiziMat" programa: Logika eta matematika

Manipulazioa eta esperimentazioa nagusi dira matematika-saioetan, matematikako kontzeptuekin zerikusia duten gaitasunak eta ezagutzak garatzeko erabiltzen diren jolas didaktiko, baliabide material eta aplikazioen esker, Linked Spaces metodologiaren bidez.

Sormena eta ekintzailetza

Sormena hezkuntza-prozesuaren bidez garatzen da, gaitasunak sustatuz eta banakako eta taldeko baliabideak hobeto erabiliz irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren barruan.

HitzHartu programa: Hizkuntza-adierazpen sortzailea

Haur Hezkuntzako HitzHartu programaren helburu nagusia hizkuntza eta ahozko komunikazioa sustatzea da. Ikasleak jolasen eta kontzientzia fonologia sustatzeko dinamiken bidez murgiltzen dira irakurketa-idazketaren munduan, eta eremurik zabalenean garatzen dute ulermena. Horrela, gaitasun inferentziala batik bat indartzen dute. Bestalde, ahozko komunikazioa protagonista bihurtzen da "adierazpen sortzaileko" saioetan. Hor, txikitatik oratoriaren artean sartuko dira pixkanaka eta estilo guztietako hainbat diskurtso sortuko dituzte.

Psikomotrizitatea

Esparru psikosoziala garatzearekin konpromisoa hartuta, ikasleek beraien gorputza eta gaitasun fisikoak aztertzeko berariaz diseinatuta dagoen eremu bat dugu. Hori egiten duten bitartean, besteekin elkarri eragiten diote eta beraien emoziorik oinarrizkoenak libreki adierazten dituzte. Lau urtetik aurrera, saio libre horiek, gaitasun fisikoak garatzeko diren beste saio batzuekin osatzen dira.

Ikerlari programa

Mundu naturala aztertzearekin zerikusia duten zenbait proiektu jasotzen dituen programa bat da. Hor, ikasleek ikertzaileenak eta esploratzaileenak egingo dute, hipotesiak sortuz, datuak bilduz eta aztertuz, naturaren indar eta elementuen arrazoi eta eraginei buruz gogoeta eginez. Nabarmentzekoa da eskolako ortuak programa honetan duen protagonismoa. Horren bidez ingurumen-hezkuntza bereganatzen dute ikasleek, eta ingurunea errespetatzen, gizakien arteko eta gizakien eta naturaren arteko harremana ulertzen ikasten dute.

Haur-hezkuntza 2 urterekin hasi eta 6rekin amaitzen da. Fase horri Lehen Hezkuntzako lehen bi urteak gehitzen zaizkio, eta ikuspegi bera eta edukien sekuentziazio logikoa ematen zaio etapa osoari. Lehen hezkuntza-etapa horri Sendotu deritzogu. Hor, etorkizunean arrakasta izateko pertsonarentzat funtsezkoak diren oinarrizko gaitasunak eta trebetasunak batik bat finkatzen dira: gizarte-gaitasunak, emozio-gaitasunak, hizkuntza-gaitasunak, zentzumen-gaitasunak, gaitasun motorrak eta pentsatzeko gaitasuna.

  • Q de calidad 2001
  • Q de calidad 2003
  • Cooperativa de utilidad pública
  • EFQM
  • Certificado de Escuela Sostenible
  • UNESCO
  • Distinguished Educator
  • Logo heldutasuna IKT
  • Academica diploma dual international studies
  • Cambridge English Language Assessment