Lauaxeta Ikastola > Uncategorized @eu > Zentzumen guztiak ikasketa eta garapenean jarriz

Pertsona guztiok ez dogu bardin ikasten, batzuentzat adierazgarria aldamenekorentzat ez da horrenbeste beharbada. Horregatik, Lauaxeta ikastolak estrategia metodologiko, aukera akademiko-kurrikular, ikasteko espazio eta esperientzia sorta zabala eskaintzearen aldeko apustua egiten dau, ikasteko eta garatzeko modu eta esparru posible guztiak sustatzeko helburuz. Besteak beste, gure Haur Hezkuntzako zentzumen anitzeko gela. Gehiago jakin nahi dozu?

Lauaxeta Ikastolan, haur bakoitza bakarra dela ulertzen dugu, inguratzen dituen mundua hautemateko eta prozesatzeko modu ezberdinekin. Horregatik, metodologia, espazio eta ikaskuntza-esperientzien aldeko apustu sendoa egiten dugu, aniztasun hori bultzatzeko eta garapen-modu eta -esparru posible guztiak suspertzeko. Esparru horretan, ikasgela multisentsoriala Haur Hezkuntzako gure proposamen berritzaileenetako bat da. Bere helburu nagusia haurrei esperimentazio multisentsorialaren, ekintzaren eta jolasaren bidez errealitatea esploratzeko eta ulertzeko aukera emango dieten askotariko esperientziak eskaintzea da.

Zer du oinarri esperientzia pedagogiko bakar horrek? Paulo Freireren Pedagogia Berdea, Montessori pedagogia eta Snoezelen ikuspegia bezalako korronte pedagogikoetan oinarritzen gara. Korronte horiek zentzumen guztiak adin goiztiarretik garatzearen garrantzia nabarmentzen dute: ikusmena, entzumena, ukimena, usaimena eta zaporea. Snoezelenek zentzu vestibularra eta propiozeptiboa gehitzen die.

Ikasgela multisentsorialean, haurrek hainbat estimulu sentsorialekin aberastutako ingurune batean murgiltzeko aukera dute. Arreta handiz diseinatutako jardueren bidez, testurak, koloreak, soinuak eta usainak azter ditzakete, eta, horri esker, gaitasun kognitiboak, emozionalak eta sozialak modu integralean gara ditzakete. Helburua esperimentazioa, ongizatea eta erlaxazioa dira.

Gainera, esperientzia honek, ikasteko prozesua aberasteaz gain, haurren sormena, autonomia eta autokonfiantza ere sustatzen ditu. Sentimen-estimulu desberdinekin esperimentatzean, haurrek beren buruaren eta inguratzen dituen munduaren kontzientzia handiagoa garatzen dute, etorkizuneko erronkei segurtasunez eta jakin-minez aurre egiteko prestatuz.

Albistearen edukian gehiago sakontzeko, jo esteka honetara.

Azken albisteak

2025/05/08
1. DBH-koek Amorebieta-Etxanoko elkarbizitza hobetzeko ideiak proposatzen dituzte
2025/05/07
Liburutegiko orri-markatzaile berriak 1. eta 2. mailako ikasleen eskutik
2025/05/07
Eskerronez eta emozioz beteriko agurra: bihar Lauaxetan promozio-jaia ospatzen dugu
2025/05/07
Naturan ikasten: 2. mailakoek Atxondo bisitatu dute
2025/05/06
Oholtzaren atzean dagoena: ABAO Txiki programaren bidez, 1. DBHko ikasleek opera barrutik ezagutu dute
2025/05/05
Hesia gainditzen duten doinuak: Lauaxetako ikasleak memoria historikoa biziberritzen Frantzia eta Alemaniako ikasleekin

Kategoriak

Buletinean harpidetu