Lauaxeta Ikastola > Aliantzak > Last Tour, BBK Live antolatzen duen enpresarentzat, marketin kanpaina bat diseinatzen

Atzo Batxilergoko 2. mailako ikasleak Bilboko Merkataritza Ganberan izan ziren, BBK Live jaialdia antolatzen duen Last Tour enpresarentzat marketin kanpaina bat diseinatzen. Proba honetan, Gabriel Salaverry Last Tourreko Marketin zuzendariak erronka bat proposatu zien: Zein modako marka egongo litzateke jaialdian? Zer irudi-ekintza garatu beharko lituzke?
Ekimena Ekonomia irakasgaian eta Bilboko Merkataritza Ganberaren Preunica lehiaketaren barruan garatzen da.
Informazio gehiago nahi izanez gero, esteka honetan sar zaitezke.

Azken albisteak

2025/04/11
Opor on eta merezi bezain zoriontsuak!
2025/04/11
Liburuaren astea Lauaxetan: hitzak, sormena eta elkartasuna protagonista
2025/04/11
Ikasteko eta laguntzeko liburuak: 855 € Mundu Bakean-entzat zuen elkartasunari esker!
2025/04/11
Komunitate inklusiboak eraikitzen: diziplina arteko bidai bat hiri-iraunkortasunerantz
2025/04/10
Memoria bizia: Lauaxeta Ikastolako ikasleak Gogora Fundazioak antolatutako biktimen eta gazteen arteko elkarrizketan
2025/04/10
Belaunaldien arteko zubia: Orue egoitzako bisita Lauaxetara

Kategoriak

Buletinean harpidetu